4H-jäsenyys

Liedon 4H-yhdistys tukee lasten ja nuorten tasapainoista kehitystä ja elämänhallintaa

4H tarjoaa monipuolista kerho- ja kurssitoimintaa, leirejä, retkiä, kilpailuja, kansainvälisiä vaihto-ohjelmia, työ- ja ansiomahdollisuuksia sekä mm. lasten-, lemmikkieläinten-, pihan- ja kodinhoitopalvelua. Toimintaan voivat osallistua kaiken ikäiset.

4H-jäsenkausi alkaa liittymiskuukauden alusta ja jatkuu 12 kuukauden jaksoissa. 4H-jäseniltä ei peritä osallistumis- eikä tarvikemaksuja muista kerhoista kuin Hevoskerhosta. Jäsenenä voit halutessasi osallistua useampaan kuin yhteen kerhoon.

• Henkilökohtainen jäsenmaksu 40 euroa.
  • Perhemaksu 85 euroa. Perhemaksulla voivat liittyä jäseneksi kaikki samaan perheeseen kuuluvat, tänä vuonna vähintään 6 vuotta täyttävät lapset ja vanhemmat.

Liity Liedon 4H-yhdistyksen jäseneksi klikkaamalla alla olevaa banneria. Valitse Liedon 4H-yhdistys ja etene ohjeiden mukaisesti. Suosittelemme jäsenmaksun maksamista heti. Näin saat jäsenyyden nopeammin voimaan ja vältytään paperilaskun lähetykseltä.

Jäsenkortti

4H on siirtynyt käyttämään digitaalista jäsenkorttia. Pääset kirjautumaan omalle jäsenkortillesi osoitteessa oma.4h.fi. Digitaalisessa jäsenkortissa pääset tarkistamaan ja muokkaamaan tietojasi. Perheen huoltajana pääset tarkistamaan ja muokkaamaan kaikkien perheen jäsenten tietoja. Käytä samaa matkapuhelinnumeroa ja sähköpostiosoitetta vain yhdellä henkilöllä. Lue lisää.

Jäsenetuudet

• nuorisojäsenen (6-28 -vuotiaat) tapaturmavakuutus
  • maksuton kerhotoiminta (paitsi Hevoskerhossa tallimaksu)
  • 10-50 % alennuksen lähes kaikille 4H:n järjestämille retkille, leireille, kursseille ym. tapahtumiin